Привіт всім моїм читачам! Давненько я не балував Вас своїми відгуками на прочитані книги. На превеликий жаль сьогодні їх також не буде...
Просто я вирішив запостити, щоб самому не забути про прочитані мною книги за перше півріччя 2017 року. Їх не так багато як у минулому році. Але нічого не вдієш. Насичений щільний робочий графік та інші життєві обставини не сприяють, на жаль, інтенсифікації читання.
Тож, не зволікаючи, розпочну в хронологічному порядку:
1. «Історії талановитих людей» (укладач: Ірина Славінська).
2. Федір Турченко «Україна – повернення історії. Генеза сучасного підручника».
3. «Історії талановитих людей. Книга друга» (укладач: Ірина Славінська).
4. В. Брехуненко, В. Ковальчук, М. Ковальчук, В. Корнієнко «”Братня” навала. Війни Росії проти України ХІІ-ХХІ ст.».
5. Володимир Федорін «Ґудбай, імперіє. Розмови з Кахою Бендукідзе» Найсерйозніша річ, що я прочитав за півроку!
6. Девід Лаґеркранц «Дівчина у павутинні».
7. Єнс Лапідус «Шалені гроші».
8-9. Роджер Желязны «Знак Единорога» (Хроники Амбера-3), «Рука Оберона» (Хроники Амбера-4).
10. Давид Гроссман «З ким би побігати».
11. Ліна Костенко «Записки українського самашедшого».
12. Юджин О. Кіровіц «Книга дзеркал».
13. Гарлан Кобен «Твоя перша остання брехня».
Виявилося, що я став перебірливим у книгах і тому деякі з них не дочитав, хоча прочитав понад половину. Але в них було щось не те; не моє за духом і змістом. Серед «недочитанок» за півроку 2 книги:
1. Ольга Мігель «Сновида».
2. Яна Дубинянська «Свій час».
Комментариев нет:
Отправить комментарий