суббота, 1 июля 2017 г.

Інформація за перше півріччя 2017 року

Привіт всім моїм читачам! Давненько я не балував Вас своїми відгуками на прочитані книги. На превеликий жаль сьогодні їх також не буде...

Просто я вирішив запостити, щоб самому не забути про прочитані мною книги за перше півріччя 2017 року. Їх не так багато як у минулому році. Але нічого не вдієш. Насичений  щільний робочий графік та інші життєві обставини не сприяють, на жаль, інтенсифікації читання.

Тож, не зволікаючи, розпочну в хронологічному порядку:

1. «Історії талановитих людей» (укладач: Ірина Славінська).

2. Федір Турченко «Україна – повернення історії. Генеза сучасного підручника».

3. «Історії талановитих людей. Книга друга» (укладач: Ірина Славінська).

4. В. Брехуненко, В. Ковальчук, М. Ковальчук, В. Корнієнко «”Братня” навала. Війни Росії проти України ХІІ-ХХІ ст.».

5. Володимир Федорін «Ґудбай, імперіє. Розмови з Кахою Бендукідзе» Найсерйозніша річ, що я прочитав за півроку!

6. Девід Лаґеркранц «Дівчина у павутинні». 

7. Єнс Лапідус «Шалені гроші».

8-9. Роджер Желязны «Знак Единорога» (Хроники Амбера-3), «Рука Оберона» (Хроники Амбера-4).

10. Давид Гроссман «З ким би побігати».

11. Ліна Костенко «Записки українського самашедшого».

12. Юджин О. Кіровіц «Книга дзеркал».

13. Гарлан Кобен «Твоя перша остання брехня».


Виявилося, що я став перебірливим у книгах і тому деякі з них не дочитав, хоча прочитав понад половину. Але в них було щось не те; не моє за духом і змістом. Серед «недочитанок» за півроку 2 книги:

1. Ольга Мігель «Сновида».

2. Яна Дубинянська «Свій час».

Комментариев нет:

Отправить комментарий